برترین تولید کنندگان ورق استیل در جهان - مقایسه ورق استیل خرید ورق وارداتی پیشگام فولاد

برترین تولید کنندگان ورق استیل در جهان

برترین تولید کنندگان ورق استیل در جهان

تولید کنندگان ورق استیل : ورق فولادی یا به طور کلی ورق استنلس استیل ورقی از قطعات فلزی فولادی است. این ورق به شکل مربع یا مستطیل در اندازه های مختلف تولید می شود. فولاد از عناصر مهمی مانند آهن، نیکل و کروم تشکیل شده است. با تغییر اندازه و نوع آلیاژ استفاده شده در طراحی و تولید این محصول، کاربردها و مزایای متفاوتی دارد. ورق فولادی دارای سطح صاف، براق، صیقلی و بدون زنگ زدگی است و در برابر زنگ زدگی مقاوم است، بنابراین کاربردهای زیادی دارد. ورق فولادی قابل استفاده در صنایع غذایی، نفت و پتروشیمی است. شاخص های گاز، خودرو، دارویی، هواپیماسازی، پزشکی و آزمایشگاهی ذکر شده است.

در دو نوع ورق و رول در بازار تولید و به فروش می رسد. فلز با توجه به نوع فلز و درجات مختلف آن در صنایع و بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال ورق استیل 304 که یکی از پرکاربردترین ورق های فولادی می باشد به عنوان پرفروش ترین و پرتقاضاترین ورق استیل شناخته می شود. این ورق به دلیل خاصیت غیر مغناطیسی به فولاد 304 معروف است. نرمی و درخشندگی، بدون زنگ زدگی و ظاهر درخشان از ویژگی های اصلی این محصول است. علاوه بر این به دلیل چکش خواری و مصرف انرژی بالا، کاربرد ویژه ای در تمامی صنایع از جمله مواد غذایی و نفتی دارد.

 با برترین تولید کنندگان ورق استیل در جهان آشنا شوید

حال به معرفی برترین تولید کنندگان ورق استیل جهان  می پردازیم و نام و مشخصات آن ها را نیز برایتان کاملا شرح می دهیم.

آرسلور میتال از آفریقای جنوبی

درباره این شرکت بزرگ می توان اینگونه گفت که آرسلور میتال یکی از بزرگ ترین  و پر سابقه ترین تولید کنندگان ورق استیل در قاره آفریقا محسوب می شود. این شرکت معروف آفریقایی سالانه بیش از 7 میلیون تن فولاد تولید می نماید. به بخش تاریخی و شروع فعالیت این شرکت که می رسیم متوجه می شویم که آرسلور میتال از سال 1982 وارد عرصه تولیدات قطعه فولادی شد و حالا یکی از بزرگترین ها در این زمینه محسوب می شود و در سرتاسر دنیا شناخته شده است.

پیشرفت ان به حدی بوده است که از زمان تاسیسش تا کنون توانسته است به یکی از مهم ترین و اصلی ترین تامین کنندگان فولاد در آفریقا تبدیل شود. این شرکت بیش از 60 درصد تولیدات فولاد در آفریقا را بر عهده دارد.

این شرکت در لوکزامبورگ پایتخت آفریقای جنوبی دفتر مرکزی دارد.

محصولات و تولیدات این شرکت بزرگ افریقایی شامل موارد زیر است:

1 مقاطع فولادی تخت ( ورق سیاه به گونه شیت و کلاف، ورق گالوانیزه کلاف، ورق رنگی کلاف، ورق قلع، ورق الکترو گالوانیزه کلاف)

2مقاطع فولادی طویل( مقاطع سازه ای سنگین، انواع میلگرد، ریل، و…)

3 محصولات ریخته گری

4 محصولات لوله ای ( محصولات نورد گرم و سرد که قابل استفاده در صنعت حمل و نقل و نفت و گاز است)

 برای خرید ورق استسیل با کارشناسان ما در ارتباط باشید – پیشگام فولاد بزرگترین فروشنده ورق های فولادی : 989024442010

سگال میتال از آفریقای جنوبی

شرکت دومی  که میخواهیم در مورد برترین بودن آن در زمینه تولیدات فولادی و ورق استیل صحبت کنیم بازم از کشور آفریقای جنوبی است. این شرکت در شهر گوتنگ قرار دارد و از لحاظ تاریخچه فعالیتی و شروع کار سابقه ای بالای 28 ساله را دارد.

محصولات و تولیدات شرکت  سگال میتال

ورق گالوانیزه

ورق های نورد سرد و گرم

ورق های رنگی

تمامی این محصولات به شکل کلاف و به صورت صفحه هایی با اندازه های استاندارد تولید می شوند. این شرکت بزرگ علاوه بر تولید محصولات فولادی هم چون ورق استیل فعالیت هایی مثل برش، گیوتین و پرس را نیز ارائه می دهد.

 

بهترین ورق استیل

 

آنیکول عربستان

یکی دیگر از برترین و معروف ترین شرکت هایی که در لیست برترین های ما قرار می گیرد شرکت آنیکول عربستان است. این کمپانی در سال 1997 تاسیس شد و یک شرکت تازه تأسیس محسوب می شود که در واقع اولین شرکتی هم بود که در خاورمیانه شروع به تولید کلاف های آلومینیومی کرد. در حال حاضر این شرکت تولید محصولات زیر را بر عهده دارد.

  • محصولات فولادی  رنگی
  • محصولات فولاد نورد سرد
  • محصولات فولادی گالوانیزه

این شرکت یکی از کارخانه های تولید ورق استیل است که بسیار به محیط زیست اهمیت می دهد و بسیاری از نکاتی را که مضر بر آن است را رعایت می نماید .

یامتاس ترکیه

این شرکت از کشور ترکیه نتیز یکی از موفق ترین ها و با سابقه ترین ها در تولید ورق استیل می باشد. نیم قرن سابقه فعالیت در صنعت فولاد ترکیه، سبب شده تا پیشرفت های بسیاری را داشته باشد. محصولات تولیدی شرکت یاتماس عبارت اند از ورق های فولادی، انواع لوله، پروفیل ها  و … البته خدماتی مثل برش نیز توسط این شرکت انجام می شود.

مگامتال ترکیه

این شرکت ترکیه ای نیز از سابقه 20 در حوزه تولید محصولات فولادی مثل انواع ورق ، کویل فولادی، نورد گرم، نورد سرد، انواع ورق گالوانیزه برخوردار است.از آن جهت که بسیاری از محصولات تولیدی خود را به سرتاسر دنیا عرضه می کند بازار بسیاری از کشورهای خارجی را نیز تسخیر کرده است و سود آوری فراوانی را بدست آورده است. بیش از 50 کشور جهان از محصولات این شرکت استفاده می کنند.

TEZCAN ترکیه

این شرکت بعد از تاسیسش در سال 1982، به یکی از پیشتازان بخش صنعت فولاد و تولید کنندگان ورق استیل تبدیل شده است. این کارخانه امروزه بیش از 3/1 میلیون ها تن محصولات فولادی تولید می کنند.

در حاضر TEZCAN توانسته ظرفیت تولید خود را دوبرابر کرده و روش گالوانیزه سنزمیر را به عنوان یکی از جدید ترین روش ها در تولید خود اجرایی کند.

یونسان متال(کره جنوبی)

این شرکت از جمله شرکت های نوپا در بازار آهن است که در واقع فعالیت اصلی  اش این است که کلاف های فولادی را از شرکت های کره ای دریافت کرده ، آن‌ها را مورد تغییر و پردازش های خاص کرده و سپس به مصرف کنندگان در بازار آسیا عرضه می کند. این شرکت کره ای محصولات متنوعی از جمله انواع مقاطع فولادی نورد سرد را با مقاومت بسیار بالا تولید و بازار عرضه می کند.

آرجی متریال( کره جنوبی)

تاریخچه شروع این شرکت به سال 1998 پوهانگ، کره تاسیس شد و در حال حاضر از جمله بهترین و مهم ترین کارخانه های تولید ورق استیل کره جنوبی به شمار می رود. در رابطه با محصولات تولیدی این شرکت می توان گفت که طیف وسیعی از محصولات فولادی را عرضه می کند. برای مثال:

  • کلاف ورق نورد گرم
  • مفتول
  • انواع مقاطع فولاد د زنگ
  • کلاف ورق نورد سرد
  • لوله های فولادی
  • مقاطع فولادی ساختمانی
  • کلاف ورق رنگی

این کارخانه در حال حاضر به کشور های مختلف جهان از جمله  هندوستان، آمریکا، اروپا، چین و… صادرات دارد و بازار بسیار خوبی را برای خود بوجود آورده است.

کدام کشور بهترین ورق استیل را تولید می کند

کدام کشور بهترین ورق استیل را تولید می کند ؟

پس از معرفی برخی از بهترین برند های فعال در حوزه تولید ورق استیل ، میخواهیم در رابطه با این موضوع صحبت کنیم که چه کشوری در این زمینه بهترین است. یکی از بزرگ ترین و مهم ترین تولید کنندگان خارجی مقاطع فولادی کشور چین است. چین علاوه براین بزرگترین تولید کننده مقاطع فولادی است  خودش از جمله پر مصرف ترین کشور هایی است که از فولاد استفاده می کند.

پس به منظور اینکه بخواهیم بفهمیم بهترین کشور در تولید انواع ورق استیل کدام است بهتر است سراغ آن را در کارخانه های فعال در کشور چین بگیریم.

در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا بهترین و مهم ترین برند های فعال در حوزه تولید ورق های استیل را به شما نشان دهیم. شما با توجه به مطالبی که گفته شده می توانید با تحقیقی بیشتر محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت انتخاب نمایید. شرکت های ایرانی زیادی در این راستا وارد بازار بین الملی نیز شده اند و امید است که به جایگاه های بالا رسیده و با همین شرکت ها رقابت نمایند.

مطالعه بیشتر :

تفاوت ورق استیل بگیر و نگیر در چیست ؟

کاربرد ورق استیل

انواع ورق استیل

ورق استیل چیست؟

مطالب مرتبط