ورق ضد گلوله - پیشگام فولاد - ورق ضد گلوله و کاربردهای آن در صنعت نظامی

ورق ضد گلوله

ورق ضد گلوله

ورق ضد گلوله : پیشگام فولاد وروش و پخش انواع

ورق فولادی برای ساخت وسایل نقلیه و ساختمان های با حفاظت بالا استفاده می شود.

ورق فولادی (Bullet Resistant Sheet)

 

ورق ضد گلوله (Bullet Resistant Sheet) برای طیف گسترده ای از محصولات نظامی و کاربردی در صنایع خاص طراحی شده اند که از یک ورق فولادی زره پوش تایید شده توسط صنایع و آزمایشگاه های معتبر در فرآیند تولید آن ها استفاده شده است.

 

این محصول و بالستیک می تواند در ارگان های نظامی برای ساخت وسایل نقلیه نظامی و حفاظتی، ساختمان های با حفاظت بالا، تسلیحات، آزمایشات مهم و دیگر سازه های محافظت کننده و کاربردهای متنوع استفاده شود.

 

این محصولات با قرار گرفتن در یک فرآیند سخت شوندگی به مقاومت بالایی دست پیدا می کنند.

این ورق (Bullet Resistant Sheet) متناسب با تغییر ضخامت، به مقاومت بالا و یا کمتری دست پیدا می کند؛ به این صورت که هر چه ضخامت ورق بالاتر می رود، مقاومت آن در برابر فشار گلوله های مختلف بیشتر و موارد کاربرد آن خاص تر می شود.

ورق ضد گلوله از ضخامت ۳mm تا ۲۵mm موجود است.

ورق آن (Bullet Resistant Sheet) برای طیف گسترده ای از محصولات نظامی و کاربردی در صنایع خاص طراحی شده اند که از یک ورق فولادی زره پوش تایید شده توسط صنایع و آزمایشگاه های معتبر در فرآیند تولید آن ها استفاده شده است.

این ورق بالستیک می تواند در ارگان های نظامی برای ساخت وسایل نقلیه نظامی و حفاظتی، ساختمان های با حفاظت بالا، تسلیحات، آزمایشات مهم و دیگر سازه های محافظت کننده و کاربردهای متنوع استفاده شود.

ورق های فولادی با قرار گرفتن در یک فرآیند سخت شوندگی به مقاومت بالایی دست پیدا می کنند.

جهت آگاهی از قیمت ورق های ضد گلوله با ما کارشناسان پیشگام فولاد تماس بگیرید

مطالب مرتبط